Eu sunt Igor

Eu sunt Igor. Imi place sa desenez animale,sa merg cu bicicleta , sa gandesc la unele probleme profunde,la minunile pe care le face Dumnezeu cu mine ,la faptul ca lumea ma subestimeaza pentru ca am autism si crede despre mine ca sunt retardat.

Nimeni nu ar trebui sa-i judece pe copiii cu autism astfel.Sunt toti super inteligenti , dar nu pot comunica. Nimeni nu ii invata sa comunice si astfel traiesc o singuratate dureroasa . Multi nu stiu despre ei mai nimic.Imi pare rau pentru ei si ma doare sufletul cand ii vad atat de tristi pentru ca nu sunt intelesi.

De aceea scriu,pentru ei.Lumea nu stie cum sa-i ajute.Autismul nu lasa pe nimeni sa ajunga la noi , decat cu multa dragoste si cu ceva diferit decat s-a facut pana acum.

Deunazi vorbeam cu niste prieteni pe un grup si imi spuneau sa incerc sa scriu , celor interesati , despre autism. Sper sa reusesc.

11 gânduri despre „Eu sunt Igor

  1. Bună Igor
    Ești un tinar foarte norocos.Ai o familie care te iubește foarte mult,părinți care te susțin și prieteni devotatți.Fii puternic și curajos.Să mu-ți fie frică niciodată ,crede in tine și in instinctele tale.
    Poți să fii tot ce-ți dorești să fii,depinde de tine.
    You will succeed in everything you dedicate yourself to.
    Luminita

    Apreciat de 1 persoană

  2. Îți mulțumim, dragul nostru Egu, că ne ajuți să te cunoaștem mai bine. Știm că ești un băiat foarte inteligent și sensibil. Ești o binecuvântare pentru noi. Continuă să ne scrii. Te iubim!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Bună, Igor! Mă bucur mult de vestea că o să ne scrii despre tine. Abia aștept să te cunosc mai bine, de când îmi doream asta! Și mie îmi este tare greu uneori să găsesc modalitățile potrivite prin care să exprim ceea ce simt, să mă apropii de oameni sau să-i las să mă cunoască mai bine. Asta aduce multă tristețe, ai dreptate… Dar uite că acum ai făcut un pas așa de important, te aștept cu mult drag să ne scrii în continuare!

    Apreciat de 1 persoană

  4. Hi Igor.Felicitari pentru tot ce faci si tot ce scrii.Continua sa scrii.Au atata nevoie multi copii cu autism sa citeasca si parinti care pot invata de la tine cume sa se poarte cu propriu lor copil ce are autism.Le vei fi de mare ajutor.Apoi si ptr cei care nu stiu sa inteleaga o persoana cu autism.Eu stiu ca persoanele cu autism sunt cele mai minunate fiinte sunt ingeri pe pamant.Niciodata sa nu te simti marginalizat .Dumnezeu te iubeste foarte mult de a ingaduit sa fii asa cum esti! Te imbratisez cu drag!Astept scrieri de la tine.Doamne ajuta!

    Apreciat de 1 persoană

  5. Hristos a înviat! Eu sunt Cătălina, doamna cu pufuleții de duminică, de la seminar. Ce-ți mai place să mănânci, în afara de pufuleți? Abia aștept sa ne vedem duminică la biserică! Și ma bucur grozav ca putem vorbi!

    Apreciază

Lasă un comentariu

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe