La 18 ani

Imi pare bine ca m-au felicitat multi azi. Cateodata e bine sa stii ca lumea nu te-a uitat . Stiu ca sunt iubit de multi dar ,nu stiu de ce , mai uit , iar in zile ca aceasta sunt bucuros sa redescopar dragostea celorlati .

Sunt atat de multumit de cum s-a schimbat viata mea in acesti ani ! Nu mi-as fi imaginat acu cativa ani ca voi putea raspunde mesajelor de felicitare . Stiu ca sunt norocos ca am descoperit RPM si sper sa mai invat multe de acum incolo . Sunt increzator in viitorul meu . Sunt destul de sigur ca voi realiza si eu ceva in viata . Toata nadejdea mi-o pun in Dumnezeu , care nu m-a lasat niciodata.

Toti sa nadajduim in EL , ca ne va scoate din aceasta incercare si ne va mangaia . Sa nu cadem , oameni buni si sa incercam sa nu luam vaccinul , ca sa nu cadem din Harul Lui . Toti oamenii care nadajduiesc in EL nu se vor rusina , caci EL ne va ajuta .

4 gânduri despre „La 18 ani

  1. La mulți ani binecuvântați, dragul si inimosul nostru! Domnul să te țină sănătos, voios, voinic și curajos! Te îmbrățișăm cu tot dragul, Daniela și părintele Dragoș

    Apreciază

  2. La mulți ani binecuvantati, Igor! Îți dorim sănătate, sa te bucuri de cei dragi care iti sunt mereu aproape și a căror dragoste îți dă putere, sa ramai luptator și cu nădejde în Dumnezeu! Te imbratisam cu drag Vasile și Otilia

    Apreciază

Lasă un comentariu

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe